Thursday, December 13, 2012

VPN Percuma



Google je apa maksud VPN nanti korg tahu la..ni aku aku sediakan website yg bg VPN secara percuma..

1. ProXPN
Merupakan VPN servis percuma yang direka khusus untuk window dan mac computer.Pro XPN juga sesuai untuk penggunaan iphone dan mobile phone yang support penggunaan VPN.

 2. GPASS
GPASS menyediakan percuma VPN. Servis ini amat popular di Negara China. Gpass Cuma sesuai untu widow sahaja. Tidak memerlukan Sign Up/Register.

 3. CyberGhost
Menawar kan 1GB encypted traffic sebulan untuk pakej percuma. Juga di reka hanya untuk window sahaja. Untuk menggunakan Servis VPN percuma ini anda perlu mendaftar terlebih dahulu. Amat sesuai untuk surfing internet.

 4. AnchorFree Hotspot Shield
Menawarkan servis percuma untuk Window, Mac, dan Iphone. Hotspot Shield menyediakan servis “unlimited bandwith”

 5. Its Hidden
Berfungsi sebagai safeguard untuk filesharer. Menawarkan Servis VPN percuma yang standing dengan yang berbayar.utuk menggunakan VPN Its Hidden ini anda perlu mendaftar terlebihi dahulu. Sesuai untuk kebanyakan operating system.

 6. Security Kiss
Pakej percuma yang menawarkan 300MB data transfer sehari. SecurityKiss software hanya sesuai untuk Window sahaja.

 7. Best Free VPN Service
Best Free VPN Service bertindak menukar password setiap 12 to 24 jam membantu memberikan yang terbaik kepada penggunanya. Malang nya Best Free VPN ini hanya menetapkan 512kbs download dan 256kbs untuk upload. Perkhidmatan ini tidak membenarkan pengunaan Bit torrent.


Ada tak aku ckp percuma?ye mende nih percuma..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...